2 Mart 2009 Pazartesi

yaman etkinlik- kurutulmuş meyveler


Mart ayı etkinliğine bu ay ev sahipliğini ben yapıyorum. sevgili arkadaşım AyşeYaman ında yardımıyla etkinliğimizi hazırladık. konuyu kurutulmuş meyveli tarifler olarak belirledik. etkinliğe katılmak isteyenler tarifinizi resmiyle birlikte adınızı soy adınızı,katıldığınız şehri ve varsa site adresinizi yazarak ,sehersimsek7@gmail.com adresine mail atmanızı rica ederim. gelen mailleri sırası ile yayınlayıp sizlere aktaracağım. herkese şimdiden kolay gelsin. :)
sevgiler
seher

11 yorum:

Zehra dedi ki...

Merhaba Sehercigim...sana bu güzel etkinlikte ev sahibi olarak kolayliklar diliyorum.Konu cok güzel...insallah katilmayi cok arzu ediyorum..sevgiler

zehra

Lezizsofralar dedi ki...

Seher'cim cok güzel bir konu secmissiniz simdiden aklima onlarca tarif geldi bakalim hangisini yapip gönderecegim...

sana kolayliklar diliyorum simdiden canim,sevgiler...

Seval

ehlikeyf dedi ki...

merhaba,
bu kaçıncısı bilmiyorum ama ben bir öncekini(lezizsofralar)yakaladım katılmaktan keyif aldım bunada katılmayı çok isterim
tarifimi ellerimle getirebilecek kadarda yakınım diyebilirim.şimdiden kolay gelsin diyorum

pel!n dedi ki...

Seher konu harika olmuş,umarım çok güzel tarifler gelicektir...

Şimdiden kolay gelsin...

Sevgiler..

mutfaktelaşı dedi ki...

etkinlikte başarılar diliyorum.bu etkinlikler sayesinde çok güzel tarifler keşfediyoruz, emini ki yine çok güzel tarifler gelicektir, sevgiler.

Semra Altay dedi ki...

Etkinlik hayırlı olsun.
Güzel tarifler ortaya çıkacaktır.
Kolay gelsin.
Sevgiler.
www.semraninmutfagi.com

Adsız dedi ki...

sehercik,

en marifetli kuzenim.etkinliğin hayırlı olsun. konusuda pek guselmiş. güsel ve lezzetli tarifler elde ederiz inş:)
kolay gelsin ....

sevgiler

seda t.

zencefil dedi ki...

Çok güzel bir konu seçmişiniz. Elnize emeğinize sağlık. Meyve kurusunun herçeşidini yemeyi çook severim. Ama aklıma keki ve kompostusunun haricinde bişey gelmiyor. Güzel bir tarif denediğim anda bende katılacağim inşallah.

karakazandan dedi ki...

Seher hanimcigim,ins bende katilacagim etkinlige.Fikir cok hos ve kolay insanin akliina hemen güzel fikirler geliyor.Simdiden kolayliklar diliyorum,daima görüsmek dilegiyle.

Sevgilerimle,Serap.

sevil dedi ki...

seher hanım etkinliğinizde başarılar dilerim..

capricorn1970 dedi ki...

canım etkinliğin hayırlı olsun
fırsatım olursa katılmak isterim.sana kolay gelsin...
öpüyorum....................