18 Şubat 2009 Çarşamba

HAVUÇLU KEK



malzemeler
2 bardak rendelenmiş havuş
2,5 bardak un
1 pk kabartma tozu
1 pk vanilya
3 yumyurta
1bardaktan biraz fazla şeker
1 bardak sıvıyağ
1 çay bardağı süt
2 çay kaşığı tarçın

yapılışı: şeker ve yumurtayı mikserle 3dk. köpük köpük olana kadar çırptım.yağını sütü unlu karışımları ekleyip biraz daha çırptım.daha sonra havucu ekleyip tahta kaşıkla hamurun havasını söndürmeden karıştırdım. yağlanmış kalıba döküp fırında 150 derecede 60 dk. pişirdim. kalıptan çıkarıp üstüne pudra şekeri serptim.

3 yorum:

our twins of NY dedi ki...

cok guzel gorunuyor...

Kayra bbek icinde gecmis olsun.

seher dedi ki...

çok teşekkür ederim

Sevde dedi ki...

Arkadaşım etkinlik tarifinn için yorum yazmaya çalıştım ama malesef olmuyor:(
TYebrşk ederim tarifin enfes tekra görüşmek dileğiyle inş...,
Sewvgiler