20 Ağustos 2007 Pazartesi

BAHÇE

izinde olduğum hafta, gelinimiz Sezinle görüşüp ailesinin orhangazideki tarlasına gitmek için sözleştik. ertesi günü sabah erkenden kalkıp annemide alarak orhangaziye gittik. bahçeden görüntülediğim birkaç fotoğrafı sizlerlede paylaşmak istedim.





tarladaki evin yanında aynı zamandada gölgelik için yapılmış asma. otururken üstümüzde duran üzümü hemen fotoğrafladım,sonrada tadına baktım :)






ekili olan oturak fasülyesi. aslında resmi tarlanın başına geçip çekmem gerekirmiş. ekili olan fasülye sırası daha iyi görülürdü. neyse böyle böyle fotoğraf çekmeyi de daha iyi öğrenicem





şefali ağacından bir foto









hurma ağacından bir foto


veee toplanmayı bekleyen patlıcan.


dalından meyve sebze toplamak çok zevkliydi. gelince hemen taze taze tükettik. tabi bahçeden olunca tadı başka oluyor. hormonsuz gönül rahatlığıyla yedik.


1 yorum:

esra dedi ki...

merhaba seher bahçenizi çok beğendim herşey çok güzel görünüyor tadıda inanıyorum harikadır, ekrandan koparıp almak geliyor insanın içinden üzümleri kendimi üzüm bahçesinde hissettim gidip görmüş yemiş kadar oldm